9 Kasım 2009 Pazartesi

kapanan blog endişesi...aşk üzerine...

leydi günün birinde blog blog gezerken komşu blog krallığının bir bölümünün kapatıldığını öğrenir... o blogu okumadığı takdirde hayatın anlamından yoksun kalacağını düşünen leydi derhal lorda konuyu intikal ettirir...
saygıdeğer lordum, pek değerli hazinem...

az evvel gördüğüm üzere
iltifat matbaasının kapanışına gark olmuş bir blog ile karşı karşıyayım... mamafih bu ahval ve şerait içerisinde ne yapmam gerektiğini bilememekle beraber nacizane tessürlerimi bildirmeyi borç görüyorummm...

Bu biçare kulunuz lebinizin arasından çıkacak iki çift kelam için karşınızda hazır bulunmakta ve emir telakki etmekte...
konu lorda taşınır taşınmaz ivedilikle lord yanıtlar...
Kraliçem
Bu nasıl bir bilgeliktir ki, kendi görkemini bırakıp gelmiştir.Fakat unutmayınız ki sizin ihtişamınız, hiç bir mütevazılık örtüsüyle gizlenemeyecek kadar büyüktür. Matbaaya yazmak istemiyorum şu ara. Sizin gibi leydiler pek bilmezler ama biz sıradan insanları bozan bazı şeyler vardır.(para,güç vs.) beni de aşk bozuyor sanırım. Ekim ayı da, ne yazık ki bahtımın rüzgarına kapılıp gidebileceğim bir ay değil, sağlam durmam gerekiyor.Aşk beni bozmasın dedim.Garanti olsun diye de blogu kitledim. Durum bundan ibarettir. Arz ederim.

Sözlerinizle beni bahtiyar ettiniz. Teşekkür ederim. Kendinize iyi bakmanız dileğiyle. Siz kendinize iyi bakın ki parıltınız güneşe vursun, hava hep güllük gülüstanlık olsun. En derin saygılarımla leydim.
Leydinin yanıtı hazırdır:
Tevazu gösteriyorsunuz sayın Lordum...

Siz bilmezsiniz ama ile başlayan ve biz sıradan insanlar diye devam eden cümlelerinizi okumamış kabul ediyorum... Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına diyorsunuz.. güftenin devamındaki yar tutmuyorsa elinizden ne gelir elimizden değil mi? Aşkın henüz ne işe yaradığını keşfetmiş değilim lakin Dekartes ile geçen gün soysuzlarla ilgili yaptığımız bir konuşma sırasında şöyle bir kelam etti "insanların elinden taptıkları şeyleri alırsanız, onlar kendilerine yeni tapınacak şeyler bulurlar leydim" dedi... bendeniz tüm mütevaziliğimle şunu derim ki aşk tapılacak bir şey olmasaydı yerine koyabileceğimiz yeni bir duygu bulmamız gerekmez miydi? Dekartes bu konuya oldukça kafayı takarak kendisinin bizzat Freud ile görüşeceğini söyledi... ben de bu görüşmenin sonucunu bekliyorum.. Sayın Lordum sizi üzmek istemem ama ortalığı Freud a bıraktıkça Nietzsche ve ben çaresizliğe düşüyoruz... lütfen blogunuza devam ediniz... ve beni sizden mahrum etmeyiniz....

Sizi özlemle kucaklıyorum Lordum.. Tanrının merhameti üzerinize olsun...
Lordundan gelmesi geciken cevap sonunda leydi tam kendini umutsuzluğa kaptıracakken uşağı elindeki zarfla odasına sessizce girer , cevap şöyledir:
İşte geldim burdayım. Dünkü maile cevap verememenin matemini tutmaktayım.

Leydim;

Dekartı ben de severim.Hatta beynimin %27'si onunla komandit ortak gibi bir şey.Aşk olmasaydı tapılacak başka bir şey bulurdu insan,doğru.Ancak aşk dışında hiçbir kelime yok ki,insandan insana değişmesin.Başka bişeye tapsaydık muhtemelen daha huzurlu olacaktık.Malum ortak müştereklerde buluşmak olayı. Ya benimsin ya toprağın diyen adam da aşık olduğu iddiasında,yeter ki gel bana senede bir gün diyen adam da!Bu yüzden keşke aşk yerine başka bişeyimiz olsaydı.Freud beye gelirsek uzak durunuz bence.Zira ömrünü bir kadın ne ister sorusunu arayarak geçirmiş bir insan.Kadınların sadece bir şey isteyeceğini düşünerek araştırma yaparsa olacağı buydu zaten.Yanılmıyorum değil mi leydim?Zira nice kadınlara sevgimi verdim yetmedi,ömrümü verdim yetmedi, hürriyetimi verdim yetmedi utanmasalar eflak ve boğdanı da isteyeceklerdi benden.Haksız mıyım leydim?
Ve perde.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder