12 Kasım 2009 Perşembe

kısakanırım seni ben...

Leydinin blog krallığına bazı saldırılar düzenlenmektedir :

Çok değerli Lordum...

Yokluğunuz ne hazin bir hadisedir bilemesiniz... size utanarak bir kaç şey sormak istiyorum sayın Lordum... bir kaç zamandır kendi krallığıma bazı kendini bilmez şahıslar dadanmakta... farklı ülke krallıklarından olduğunu tahmin ettiğim şahıslar olduğunu zannetmekteyim... hangi Dük, hangi Kont, hangi Lord olursa olsun son derece edep ve terbiyeden yoksun aramalar yaparak blog krallığımı ziyaret etmekteler... örneğin etek altından .... yapma, kadını..... etme gibi terimler kullanıyorlar... bu terimleri değil krallığımda söze dökmek aklımdan bile geçirmiyorum... google denen uşak da bu duruma çanak tutuyor sanırım...bu terbiyeden yoksun aramaları Dekartes'e de danıştım...Kafasına çılgınlık girmemiş dâhi yoktur. dedi bana... sizce de haklı mı Lordum.... Nasıl bir önlem alabiliriz acaba bu durumda? gerçekten çok bedbaht bir durumdayım... yokluğunuz yeterince bedenimi ele geçirmekte zaten... nasıl bir tezattır ki bu zaman azalırken özleminiz artmakta.. ah Lordum... Ah.... sizi sıkıyorum değil mi bu bitmek bilmeyen dertlerim ve uslanmaz yazılarımla?

Leydilerin en kıymetlisi;
Sizin yokluğunuz beni elemlerin böğrüne böğrüne itiyor. Güzel ama soylu olmayan köylü gızlarıyla eylence de sıkıyor bir müddet sonra. İnsan asil prensesini arıyor ama kader arzulardan daha kuvvetli ne yazık ki. Sizin şikayetlerinize gelince; şeytanın kör olanı diyor ki; Atına atla,bu aramaları yapan sefilleri kent meydanındaki kilisenin önünde hakla. Çoktan yapıcam ama atım yadigar menisküs olduğu için, elimden bir şey gelmiyor. Yumurta akına maydonoz katıp yadigarın dizlerine sürdük, menisküsünün geçmesini bekliyoruz. İnşallah tez zamanda yanınızdayım. Ayrıca her haltın google denilen o uşağın başının altından çıkması da yenilir yutulur değil. Bu kaçıncı oldu leydim. Gelelim dekart beye kendisi de tam dediği gibi biri aslında leydim. Dahilikle delilik arasında gidip geliyor ama delilik kısmında ikamet ediyor. Fazla güvenmeyin ona.
Sizin hasretiniz de beni yakıp yıkıyor leydim. 10 adamın idamına karar veriyorum hergün sonra affediyorum. Sırf duacı olsunlar da bana biricik leydime çabuk kavuşayım diye ama nafileoğlunafile ve tabii ki bir an evvel kavuşmak dileğiyle. Hoşçakalınız leydim.

- Leydiyi bu cevap kesmez ve devamını getirmek ister... maksadı dikkat çekmektir;

Lordum ...
beni yine şımartıyorsunuz ... başınıza gelen talihsizliklere ne kadar üzüldüğümü tarif etmem imkansız... yumurta akına maydanoz katma fikri çok güzel... vaktiyle benim Samurayıma da aynısını yapmıştı seyis... sonrasında seyis ile aşçılarımdan birisi işi pişirince olan bacağındaki maydanozlu yumurta akına oldu... tarihe omlet diye geçti Lordum... bana kalırsa siz de bir tarih yazma arifesindesiniz...

Lordum söylentilere göre bu işin sonunu krallıkta tek kalan bir çocuk getirecekmiş... William Henry "Bill" Gates III adı verilen bir delikanlının bir oğlu var adı Bill Gates IV ... Lordum kabul ediniz ki bu google denen uşağın ipini bu çocuk büyüdüğünde iki dakikada çeker ...

Sizin de bildiğiniz gibi yokluğunuzda gerek Freud gerek Dekarts gerekse Aristo sürekli eteğimden çekiştirip duruyor, ne düşüneceğimi şaşırdım. hepsi öylesine hırçın ve tutkulu ki kendimi perperişan halde bulacağımdan çok korkuyorum...Lordum korkularım bunlarla sınırlı kalsa yine iyi... ne zor değil mi Lordum? sahipsiz olmak ne zor...

Lord kızmıştır :

Leydim;

Siz ki 7 göbek sülaleden bir leydisiniz. Niçııın beni böyle hüzünlere gark ediyorsun. Sadece Dekart derken bir de aristo çıktı hele o freud soysuzu yok mu? O ne arıyor yanınızda ayrıca eteğinizden çekiştiriyolar demek. Siz beni katil mi ediceksiniz leydim? Hoş zaten katilim, onlarca savaşcı kılıç darbemle öldü. İlle dekartla aristoya da kıyıp tarihe felsefe katili olarak mı gireyim?
diğer korkularınız nedir leydim? Bunlar bile beni kıskançlıktan mahvederken,başka neler var söylemediğiniz?

Leydi geri adım atar;

Kızmayınız Lordum... ne olur kızmayınız... valla iyi olmak istiyorum... çok uykusuzum bir sürü kabus görüyorum geceleri... geçen hafta cumartesi Düşes Şebs in atına vurmuşlardı anımsarsınız ... bütün bir hafta "vay canına verilmiş sikkemiz varmışla" geçti... atın masrafı o kadar çok ki değil maydanozlu yumurta akı, meyankökü ve kızılca ot bile kurtaramazmış Lordum.. düşünebiliyor musunuz? Düşese yeni bir at verecekler... krallığımdaki bu hazin olaydan çok korkuyorum Lordum... olacağı vardı oldu diyorum... başka türlü düşününce halamın bıyıkları olsaydı dayım olurduya gelecek iş susuyorum o yüzden...
bildiğim tek gerçek emniyet kemeri hayat kurtatrır Lordum... lütfen atınıza kendinizi sıkıca bağlayınız…


Leydilerin Leydisi,

Ne yazık ki sabahtan askerlik şubesine gittim. İşlemlerimi hallettim. Neden böyle bir şey yaptın Lordum dersen eğer; savaşır gibi sevişemediğim noktada sevişir gibi savaşırım nolcak dedim. O işlemlerden sonra çadırıma geri döndüm. Yalnız geldiğimde gördüm ki mektuplarımı sana ulaştıran ulağım lapitopus virüs kapmış hasta hasta yatmakta halen onla uğraşıyorum. Düşes Şebs'e geçmiş olsun dileklerimi ilet. Size bir şey olmaması tek tesellim. Ben lapitopusu iyleştirene kadar, kendinize iyi bakın leydim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder