9 Kasım 2009 Pazartesi

nevağzil üzerine kurulan krallık...

Leydi günün birinde komşu krallıkta okuduklarına dair bir yorum yazmakta ve kendisini küçümsemektedir. Belki bir nebze olsun Lordunun tesellisine ihtiyacı vardır… Lakin Lord nevağzil olmuş ve fazlasıyla huzursuzdur bu durumdan… karşılıklı atışmalardan sonra :

köle dediğiniz şahsın yani bizzat kendinizin şu an bilgisayarıma konuk olarak bana dünyaları verdiğini bilseydiniz keşke... öyle müteessir oldum ki nevağzil durumunuzu öğrendiğimde kelimeler kifayetsiz bu acıklı durumu anlatmak için... bursa düküyle ve ankara düşesiyle ulaklar aracılıyla görüşmelerde bulundum... lakin hiç biri sonuç vermedi... beni yanınıza getirebilecek bir at bir kısrak ne bileyim bir ulaşım aracı bulamadım... oysa öyle çok arzu ederdim ki siz ateşler içerisinde sayıklarken ellerinizden tutabilmeyi ve başınızdaki nemli tülbenti arada sırada değiştirebilmeyi... belki bir kase sıcak çorba içirebilmeyi size keyifle... lakin.... düşes çok sert çıktı bu isteğime...
lordum sağlığınızla ilgini ne yapabilirim bilemiyorum çok çaresizim... ekte size bir adet selpak mendil ve bir adet kuşburnu çayı yolluyorum... allah vere de ulak Edwardın başına bişey gelmese ve bunlar size deva olsa...



Lordun yanıtı şöyledir


Ah benim yüreğinde cezayir menekşeleri açan biricik leydim,sizin olmadığınız her yer gibi buralar da gurbet bana. Rüyamda görrdüm leydim.Siz hasta oluyordunuz.Yalvardım tanrıma ona vereceğin her sıkıntı benim olsun diye.Bu yüzdendir her virüsü bünyeye buyur etmem.Sizin olmadığınız yerde ben zaten işe yaramam.Ama sizin bu sözleriniz; mendil ve kuşburnu çayı eşliğinde birbirinden güzel temennileriniz beni nasıl mesud etti anlatamam. Beni merak etmeyiniz leydim.Yeter ki siz iyi olunuz.Sizin mutlu olmanız, benim bu dünyada kalmam için yeter bir sebeptir.Artık hastalık bile yok gözümde.Hani derler ya,aynı rüyayı görebilmek için aynı yatakta yatmaya gerek yoktur diye.Gönüller bir olsun leydim.Mesafe dediğiniz nedir ki?Biliniz ki bu aciz kulunuz, hastaların duaları daha çabuk kabul olur düsturundan hareketle her dakika sizin mutluluğunuz için dua etmekte.Siz iyi olunuz leydim. Beni düşünmeyiniz.En derin saygılarım eşliğinde hoşçakalınız :D

bir fikrim geldi yapabilir miyim sayın lordum?

Buyurun yapabilirsiniz ile birlikte bu blog krallığı yaşamına başlamıştır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder