5 Şubat 2010 Cuma

kum da dökerim, donanmaya da giderim...


Lordum,

öyle umutsuz bir durumdayım ki ... sizinle paylaşmadan edemeyeceğim... belime çöreklenmiş bir sancı ile gündüz yaptığım güzellik uykumu yarıda kesmek zorunda kaldım... hizmetçim uyanır uyanmaz bana bir sütlü kurabiye ile bir bardak süt getirirdi genelde ki onu bile içmek istemedi canım... kıvrandım durdum...
sonrasında Tom Hanksi çağırttım Lordum... kendisi şifa veren bir lokman hekimdir... bir takım tetkik ve tahliller sonucunda kum döktüğümü söyledi... çektiğim acı ve ızdırabın bini bin para... dişlerime yastık tıkmak suretiyle çığlık atmamı engelliyorum... bu bile dindirmiyor sızımı... ne olurdu yanımda olaydınız... yanımda olup beni dizlerinize yatırıp yüzünüzü görmemi sağlasaydınız? ne olurdu? hep böyle mi olacak? ben hep sizin bana vereceğiniz selamla mı yetineceğim... gül cemalinize hasret mi kalacağım sorarım size... tom dedi ki eğer akıllıca davranırsak döktüğüm kumdan emlak zengini olabilir mişiz.. ne dersiniz lordum sizin için dişi kuş olayım mı? bu yuvayı yapayım mı? böylece gelecek nesiller yuvayı dişi kuş yaptı desin mi? yoksa bu kumları heba mı edeyim? o kadar kararsız kaldım ki lordum manda bile yuva yapabiliyorken söğüt dalına ben sizin ağzınızdan çıkacak iki kelama bin akçe verecek
durumdayım...


Leydim;

Geçmiş olsun leydim.Verdiğiniz haberle yıkıldım inanın. Ancak tahmin ediyordum leydim. Kesin nazar değdi size buna eminim. Biliyorum leydim duymuşluğum var. Dayanılmaz bir sancı oluyormuş. Keşke yapabileceğim bişey olsa. Zaten artık bende rahat değilim. Bu haber beni mahvetti leydim. Ben bugün donanma işlemleri dolayısıyla meşguldum ancak yanıt verebiliyorum size beni bağışlayınız. Demek şifa veren hekimin adı Tom Henks öyle mi? Eminim Coni Depp adında bir terziniz, Biğret Pit adında bir uşağınız, Corç Kuluni adında da bi kahyanız vardır. Bunlar nerden çıktı derseniz sadece his leydim. Bu isimleri nasıl uydurduğumu bilmiyorum sadece öyleymiş gibi geliyor. Emlak mevzusunu hiç açmayınız leydim sizin kumlarınızdan para kazanmaya nasıl onay verebilirim? Ama onun dışında dişiguş olmanıza, bu yuvayı yapmanıza hiçbir itirazım olmaz. Kendinize iyi bakınız Tom Henks denilen adama fazzla yaklaşmayınız zira bir gün kral olursam ülkeye namehrem diye bir kavram getiricem, şu an bu konuda çalışıyorum. Beni sizden habersiz bırakmayın leydim.

Hoşçakalın.


Ah Lordum ,

demek ki donanmanıza katılmaya kararlısınız... sizi beklediğim süre içerisinde cevapsız mektuplar yazacağım yani... ah gönlüm sizi unutabilir mi? bu mümkün mü acaba? ah lordum ah...
lokman hekimimim tomun dediğine göre arkası gelecekmiş lakin şimdilik iyiyim rahat olunuz lordum....Sophia olayına benzeyecek diye ödüm kopuyor açıklamalıyım yine de size; evet uşağımın adı biğret pit... her akşam ayaklarımı yıkamakla görevli kendisi ... arada bir de odamda unuttuğum şalımı getiriyor bana... onun dışında çok konuşmuyoruz kendisiyle çünkü malikaneme ilk geldiğinde bir kaç ukala kelam etti ... biret bi git şurdan diyecek oldum... oradan adı böyle kaldı... istemiyorum rahatsız oluyorum insanların sayemde yeni isim edinmelerine ama heyhaaatt... yapacak bir şey yok demiş bulundum... size de böyle arada sırada huzursuzluk çöküyor mu?
bahse konu olan diğer isimleri bilmiyorum inanın ki ... ama hepsi de hoşuma gitti... özellikle çorç kuluni... bende birşeyleri çağrıştırdı sanki... bizim burada mağara var ya orada bir çocuk bulmuştum ... güzel şiir okuyor velet... iprahim adında onu malikaneme getirdim arada üç beş kuruş veriyorum bana bişeyler oku diyorum sizi düşünüyorum...o söylüyor sanki böyle bişey

"corç kuluni çok sevdim o beni hiç sevmiyor
kalbimi ona verdim artık geri vermiyor"

evet evet aynen böyle bişey diyor lordum...
farkında mısınız lordum krallığım neredeyse sanatçılarla dolu... hepsi de beni mutlu etmeye çabalıyor... oysa oysa siz yeni şeyler icad ediyorsunuz... kuzum kayıtsız şartsız kalbim sizinle neden anlamıyorsunuz beni? namahrem denen kavramı anlayamadım ama şüphesiz ki siz diyorsanız icad edecekseniz kesin güzel birşeydir...


Leydim,

Nasıl oldunuz daha iyisinizdir umarım. Biliniz ki sağlığınız için dua etmekteyim. Ama diğer taraftan şu da var ki sizin etrafınızda başka erkeklerin olduğunu görmek beni sinir ediyor. Zira o sinirle bugün önüme geleni düelloya davet ettim ama kimse kabul etmedi. Dekart,Freud,Brat pitt, Platon, corçkuluni daha sayayım mi? Lütfen bundan sonra etrafınızda 45 yaşında, kör ve dilsiz bayan hizmetçiler bulundurunuz. Krallığım için donanmaya gidiyorsam, kıskançlık için firar ederim. Bu hakkım var. Beni oralarda saplantılı düşünceler içine sokma leydim. O kadar keyifsizim ki bugün osmanlı hamamındayken adriana da sordu.(sadece sırtımı keseliyordu)"Neyiniz var efendim,size iyi bir hizmetkar olamıyor muyum?" diye dertlendi kızcağız. Beni daha fazla eleme itmeyiniz leydim. Ben krallık hizmetimi yerine getirirken babanıza da bir mektup yazıp sizi "rahibeokulutadındazekimürenimamhatip" yurdunda okumanızı isteyeceğim. Lütfen bana sağlam bir söz verin ki bu isteekten vazgeçeyim.

Hoşçakalın leydim.

ps: ben de kum olsam sizin böbreğinize yerleşirdim leydim ama umarım düzelmişsinizdir. :D


Lordum !!!

Yüce majesteleri... az evvel sizinle konuştuk... suskun kalacağım dediğim halde bu kadar çok konuştuğum için de çok kızdım kendime... düşes maria antuanet ve york dükü ile yaptığımız görüşme sırasında sizin donanmaya katılırken yanınıza almanız gereken şeyler olduğunu söylediler... bunları edindiniz mi bilemiyorum lakin bir kaç çift paçalı don ve asker çorabı yolluyorum size belki heybenize koymayı atlamışsınızdır... umarım yola çıkmadınız ve bu mektubumu okudunuz lordum....

eğer öyle değilse buyrunuz bir damla gözyaşım ve söz mendilim.... sizi bekleyeceğim....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder