5 Şubat 2010 Cuma

Bayram ve Adriana Lima hadisesi ....

Tüm hükümdarlıklarda kutlanan bayram gelmiş çatmıştır.. Lord bayram tebriği sunmak istese de Leydinin aklı başka yerlerdedir….

“Şu karamsar günlerimde bile benim yaşama tutunmamı sağlayan biricik leydim. Traşımı oldum bebeksi tenim daha da bi bebekleşti. Hemen gideyim leydimin bayramını kutlayayım dedim. Biliyorsunuz ki bayramda süslenir kızlar oysa siz farklısınız sizi süsler bayramlar. Bayramınız kutlu olsun.
Ne yazık ki çok zenginim bi günde bi ülkenin bana verdiği yıllık vergiyi harcar haldeyim, dolayısıynan çok kurban keseyim istedim. Koyun-keçi-inek-deve ne varsa kesicem yarın. O kesim işleriyle uğraşmak şeytanın alıp götürdüğü hayvanları yakalamak bu tür faaliyetler epey uğraştıracak beni. Yine de aklım hep siz de olacak leydim.
Biliyorum ki çevrenizde dolanan çok lord var amma ve de lakin lütfen aklınız çelinmesin. Şu seferden döner dönmez atım şehriyara(yadigar sizlere ömür leydim, maalesef vefat etti) atlayıp doğruca yanınıza geleceğim. Sizi babanızdan isteyeceğim. Başlık parası olarak Eflak ve Boğdan’ı, çeyiz hediyesi olarak Venedik’i, yüz görümlüğü olarak Ceneviz’i size hediye edeceğim leydim. Lütfen bu aciz kulunuzdan vazgeçmeyin ve beni bekleyiniz.
Siz dileyin Ortadoğu’ya barışı bile getiririm ben.

Saygılarıma
Doğunun ve batının üstüne iklimi rum'un henüz keşfedilmemiş Amerika Kıtasının hükümdarı Lord Godsy...”


Tanrı sizi korusun Lordum...

Elbetteki etrafımda çok lord var ama hiç biri sizin gibi usta bir laf ebesi değil... Bilemiyorum tabiki de neler olacak ... Kalbi hararetimi bu evlenme teklifinizle biraz daha alevlendirdiniz Lordum... Az evvel sizin kadar mükemmel olmasa da “TABİKİ DE” dedim dikkat ettiniz mi? Size olan hasretim arttıkça sizin kullandığınız ve benim için çok önemli olan kelimelerinizi tekrar ediyorum sürekli... misal sizi seviyor muyum? tabiki de tabiki de tabiki de tabiki de tabiki de tabiki de tabiki de tabiki de diyorum sürekli... veya sizi özlüyor muyum? müdür müdür müdür müdür müdür müdür müdür müdür müdür müdür diyorum... çevremdeki uşaklar bu durumda kah müdürü çağırıyor kah doktoru... tabiki de hiç biri size olan asil sevgime zarar vermez, vermeyecek Lordum...

biliyorsunuz vakti zamanında Dekartes soytarısı ve Freud çapkını ile çok hararetli görüşmeler yapıyordum... artık yol verdim kralına soytarısına hade hade diyorum... bu sıralar sıkça buralara Aristoteles isimli biri dadandı… söylentilere göre İyonya filozofuymuş... paniğe gerek yok lordum bu şahıs ne sizin Sofianız gibi geçmişimden gelen ne de geleceğime göz diken biri… ona doğadan demlik paket çayı ikram ediyorum o ise bana lipton zencefilli limonlu poşet çay öneriyor... diyeceğim şu ki onunla sık sık çay içip sizden bahsediyoruz... İyonya’da bir sevgilisi varmış biliyor muydunuz lordum? adı da Platon muş... ikisi de erkek olduğu için kendisi bu aşkı kimseye anlatamamış buna inanabiliyor musunuz sayın lordum? kimse anlamasın diye bu aşık olma duruma aramızda platonik diyoruz... işte böyle günler geçiyor...

son olarak lordum; sanırım aramızda derin uçurumlar var... ben sadece sizi istiyorum... Eflak ve Boğdan halkı anca benim ayakkabılarımı veya korsemin iplerini bağlayabilir... oysa siz , evet sadece siz bunları çözebilecek güce ve yeteneğe sahipsiniz... sonrasını hayal bile edemeyeceğiniz bir dünya vadediyorum size... aman Allahım neler yazıyorum... yokluğunuz beni biraz hadsiz yapmış olabilir... Tanrı beni affetsin...

tek hükümdarı lord olan leydiniz.....

Konu artık bayramlardan çıkmıştır… Lordun kıskanç tavırları çok yüksekten seyretmektedir lakin sanki saklamak istediği başka şeyler var gibiyse de heyhaatt saf Leydinin gözleri bunları göremeyecek kadar kördür…

"Ah leydim Neler söylüyorsunuz böyle beni nasıl da mutlu ettiniz. Hele ki son paragraf aman Allahım. Eflak ve Boğdan şimdiden sizin leydim. Öyle güzel sözler ki bunlar.O madam Sofia hiç böyle şeyler demiyordu mesela. Durmadan "ne kadar çok içiyorsun,beni dövme, kırbaç sevmiyorum,beni durmadan aldatıyosun"derdi… başka bişey söylediği yoktu leydim. Oysa sizin vaat ettiğiniz dünya şahane bir aleme benziyor ki o dünyadan hiç çıkmamak sefahat içerisinde günümü günümü etmek istiyorum. Bütün günümüz 1382 odalı sarayımda sizi kovalayarak geçsin istiyorum leydim.Ah şu beş aylık savaş olmasaydı da hemen koşup gelseydim yanınıza. Bu arada sevgili Leydim.Yanınızda erkek görmek istemiyorum.Aristotolesten geçtim,ariston isimli çamaşırcı kızı bile hizmetinizde görmek istemiyorum. Erkeklerden uzak durun leydim. Bunların sağı solu belli olmaz.Güzelliğiniz Aristotolesi platonik Platon aşkından vazgeçirip kart bir zampara haline getirebilir.Lütfen biran evvel o ortamları terkediniz.Beni atarlı kentin giderli lordu haline getirmeyiniz.Söz konusu siz olunca kıskançlığım 1500 oluyor leydim.Henüz 3 yaşında bir üvey kardeşim var ki adı Henri ve tahtın 28.dereceden varisi seni ondan bile kıskanıyorum leydim.Size bir olay anlatmak isterim. Buraya ilk geldiğimde süt içmek istedim. Size de olur mu leydim bazen abuk sabuk isteklerim olabiliyor böyle.ama ne menem bi yere düştüysem.sadece bir kişi uğraşıyormuş süt satım işiyle Luis nazario de Lama isimli bi herif...Tanıştım kendisiyle ama soyismini hiç beğenmedim.Dedim ki “Lama çok kaba, soyadın bundan böyle Lima” olsun. “Peki lordum” deyip ayrıldı yanımdan. Geçende canım yine süt istedi “çağırın bay Lima'yı süt getirsin” dedim. Babası hasta olduğundan kızı getirdi sütü. Adriana isminde güzel mi güzel bi kız ama gözüm görmedi inanın yani sadece bir gece etkisinde kaldım leydim. Sonra onu ödüllendirmek istedim ve yakın bir dostum olan Victoria Secret’ın evinde temizlikçi olarak işe soktum. Hiç bir kadın beni sizin kadar etkileyemiyor leydim. Adrianayı ara sıra konağıma çağırsam da inanın sadece evi temizlesin diye.Bir an önce düğünümüz olsun ve balayımız hiç bitmesin istiyorum. Beni özleyiniz leydim. Mütemadiyen özleyiniz ki lordunuz sadece sizin adınızı sayıklıyor(temizlik günlerinin haricinde)Saygılarımla leydim sizi özlemle kucaklıyorum...

Lordunuz Godsy"

Lordum Lordum Lordum ...

Erkekler hakkında yaptığınız bu sert ulimatom ile odamdan dışarı çıkmamaya and içtim... Arada sırada başımı odamın camından dışarı çıkarıyor ve mütemadiyen Ajdar isimli şarkıcıyi dinliyorum.. kendisinin krallığımda bir kulesi var ve mütemadiyen orada şarkı söylemekte... Ajdar bu sabah bayram gelmiş neyime isimli şarkıyı söylerken birden nanenanenane demeye başladı... sanırım kellesini vurdurmak icabedecek...
bu konuya nerden geldiniz derseniz mektubunuzdan sonra duyduğum tek erkek sesiydi kendisi onu diyecektim...

Lordum ne mükemmel birisiniz siz... yüreğinizin temizliği malikanenize de yansıyacak artık desenize...üstelik zavallı bir kızcağız yapıyor yani temizliğinizi de... Lordum lütfen ona sefkat gösterin, yüce gönüllüğünüzü hissettirin yoksa kolay değildir bilirim 1382 odayı temizlemek...

İzninizle mektubunuzdan ayrılıyorum lordum... malum bayram günü birazdan özel olarak görevlendirdiğim uşaklar koyun avına çıkacaklar... ben de derileri toplayacağım...

Sadık Kulunuz ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder