8 Şubat 2010 Pazartesi

yanlızlık part II.

yüreğimin en nadide yerinde bağdaş kurup oturan, kah gülen, kah gülerken düşündüren; düşündürürken düşüren Lordum…


yokluğunuz üzerinden çok uzun bir zaman geçti… öğrendiğime göre yüzbininci kez çok kıymetli dedem hacışakirin sizin için yapmış olduğu şampuan artı saç kremi ile sabunu çaldırmışsınız… kuzum doksandokuzbindokuzyüzdoksandokuz kere çaldırırken aklınız neredeydi? Beni mi düşünüyordunuz yoksa?
sizin gibi bir asilzade bununla aslında tek kılıç darbesiyle başa çıkabilir diye düşünüyorum yanılıyor muyum? daha evvel bana bahsetmiş olduğunuz sütçü Luis Nazario de Lima’ nın kızı olan Adriana lima’yı eski günlerdeki gibi sırtınızı keselemek üzere yollayayım ne dersiniz lordum? bu fikrimi biraz düşününüz… Siz düşünürken hacı Şakir dedemin yapmış olduğu sabunu yolluyorum size….

Hasretle kucaklar ve öperim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder