5 Şubat 2010 Cuma

yanlızlık part I.

Leydi Lordun yokluğundan dolayı yavaş yavaş aklını zayi etme moduna girmiştir... bu posttan sonra okuyacağınız her yeni post durumun ne kadar vahim olduğuna dair işaretlerle doludur...
Lordum, lordum, lordum…

Arttık anladım ki sizin dünyaya asıl geliş sebebiniz kadınları kendilerini iyi hissettirmek… az önce mektubunuzu Mozart bana getirdi…Majesteleri izin verirseniz eğer bu mektup üzerine bir beste yapmak istiyorum dedi…olabilir dedim ve beklemeye başladım…

“yine yakmış yar mektubun ucunu
Donanmada sevda çekmek zor diyor,
Yükleyip postanın bana suçunu
Hatırımı facebook ile sor diyor,
Donanmada sevda çekmek zor diyor”

Diye bir beste yaptı… Lordum inanamayacaksınız ama ben bu besteye “Mozartın son Zartı” adını vermeyi uygun gördüm…ne yapayım bu şakayı herkes yapıyordu benim de canım cekti ben de yapmak istedim… Üzüldünüz mü sayın Lordum? Umarım hakkımda yanlış düşünmezsiniz… ben kendi hakkımda hiç yanlış düşünmüyorum zira…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder